Varför ska även små och medelstora företag ha molnväxel?

hero bild

Molnväxlar, med sina eftertraktade lösningar och användbara funktioner, har tidigare varit en tillgång för företag och organisationer med stora ekonomiska resurser och djupa kunskaper. Idag är det dock annorlunda. Att molnbaserade växellösningar kan gynna mindre företag är nu ett faktum.

Flexiblare arbete

hero bild

Dagens arbetsplatser går en mer flexibel framtid till mötes. Distansarbete, flexibla arbetstider och arbetsuppgifter är något som genomsyrar dagens arbetsplatser allt mer. Men för att det flexibla arbetssättet ska etableras på bästa sätt krävs det bra kommunikationssystem. Därför erbjuder vi en tjänst som kan underlätta arbetet.

Telefoniväxlar har länge varit en del av Telebyråns utbud. Men i takt med att tekniken utvecklats och förfinats har molnväxeln blivit vassare. Idag erbjuder vi en funktionsrik och kostnadseffektiv telefonväxel med molnlösning för alla företag, litet som stort. Oavsett om du har ett nystartat eller etablerat företag med 1000 anställda har vi en lösning anpassad för just ditt företags behov. Läs mer om vår smarta molnväxel

Mail, videomöte, chat...Möjligheterna att kommunicera blir fler och fler, men innebär också mycket att hålla reda på. Genom en smart telefonväxel erbjuder Telink alla typer av kommunikation i en enda app. -Det underlättar vardagen och ger företagen full koll på sina kontakter, säger Aziz Jdidi, verksamhetsansvarig på Telebyrån.

Fördelar

Flexibelt arbete

Oavsett var du och dina medarbetare befinner er har ni åtkomst till växeln. Detta kan göras via dator, telefon, mobil eller en kombination av dessa. Att arbeta på distans är numera inget problem.

Enkelt

Om det tillkommer nya kontor, avdelningar eller medarbetare är det enkelt att integrera dessa. Inga förkunskaper krävs. Det är enkelt att lägga till, ändra eller ta bort tjänster.

Effektivt arbetssätt

Har du ett nystartat företag? Då vet du också att receptionister lyser med sin frånvaro. Desto mer hanteras dessa arbetsuppgifter på gemensam basis. Med molnbaserade växellösningar får alla på företaget sin egen anknytning och alla kan svara på inkommande samtal till huvudnumret. På så sätt ökar ni svarsfrekvensen på företaget.

Mer tid för det ni är bra på

Telebyrån tar ett helhetsansvar för er telefoni och ansvarar för funktionerna så att ni kan fokusera på det ni är bra på, er kärnverksamhet.

Vill du veta mer om våra molnväxlar?

Se fler inlägg och nyheter

Omförhandla era företagsabonnemang och spara pengar

Läs mer

Telink samlar företagets kommunikation i en smart app.

Läs mer

Telebyrån inleder ett samarbete med Länsförsäkringar fastighetsförmedling

Läs mer

Jag vill veta mer