crm
crm

Att integrera ditt företags telefonsystem med ditt CRM-system har många fördelar. Med en integration mellan ditt CRM-system och Telebyråns växel kan du höja servicenivån till dina kunder samtidigt som du underlättar för dina medarbetare att göra sitt jobb. Det blir helt enkelt enklare när alla dina system fungerar tillsammans.

Vi vet att ditt företag har mycket på gång, så vi har gjort det till vårt uppdrag att göra det så enkelt som möjligt för dig att hantera dina kontakter.

Våra CRM Integrationer gör det möjligt för säljare och supportpersonal att effektivisera sina samtalsflöden, öka produktiviteten och spåra kunder genom hela kundresan från första kontakt till försäljning och support ärenden.

Integrera din telefoni med ditt CRM och få ett försprång gentemot dina konkurrenter.

Full koll när du kan se vem som ringer

Med vår smarta CRM-integration kommer alla samtal automatiskt göra en sökning i ert kundregister i ert CRM.

Så länge ni håller ordning inne i ert CRM kommer du alltid se i appen vem det är som ringer dig.

Du kan även härifrån klicka dig vidare direkt till kundkortet. Se planerade aktiviteter, tickets och deals på kundkortet.

Samtalet loggas direkt i ditt CRM

När integrationen är aktiv loggas samtal automatiskt på kontakten du pratat med. På så sätt ser dina kollegor att du har pratat med kunden.

Samtalet blir inte bara synligt i ditt CRM, utan även i Telink. Där inne ser du vem inringaren pratade med, hur länge och när!

Automatiserade hänvisningar

Undvik manuellt arbete genom att synkronisera din kalender automatiskt med Telink för att låta ditt team och kunder veta när du är på ett möte, utanför kontoret eller arbetar hemifrån.

Ta din telefoni till nästa nivå med våra CRM-integrationer

Knyt samman ditt team, knyt samman ditt företag. Samarbeta med kollegor, hantera kundkontakter var du än är. Flexibilitet när du behöver det!

Läs mer

integrations

Vill du också förenkla ditt arbetssätt?

Relaterade inlägg

A_business_success_testimonial_scene_1mb (1)
Telefonväxel
Nyheter
Våra tjänster

Vad är en Telefonväxel och vilka fördelar har den?

En telefonväxel (PBX) hanterar företagets interna och externa samtal, vilket erbjuder flera fördelar. Den minskar kostnaderna för samtal och telefonlinj...
5
Integrationer
Nyheter
Våra tjänster

Vad är egentligen en molnväxel?

Denna webbplats använder cookies

Cookies ("kakor") består av små textfiler. Dessa innehåller data som lagras på din enhet. För att kunna placera vissa typer av cookies behöver vi inhämta ditt samtycke. Vi på Tele-Byrån i Kalmar AB, orgnr. 559216-2001 använder oss av följande slags cookies. För att läsa mer om vilka cookies vi använder och lagringstid, klicka här för att komma till vår cookiepolicy.

Hantera dina cookieinställningar

Nödvändiga cookies

Nödvändiga cookies är cookies som måste placeras för att grundläggande funktioner på webbplatsen ska kunna fungera. Grundläggande funktioner är exempelvis cookies som behövs för att du ska kunna använda menyer och navigera på sajten.

Funktionella cookies

Funktionella cookies behöver placeras för att webbplatsen ska kunna prestera som du förväntar dig, exempelvis så att den känner av vilket språk som du föredrar, för att känna av om du är inloggad, för att hålla webbplatsen säker, komma ihåg inloggningsuppgifter eller för att kunna sortera produkter på webbplatsen utefter dina preferenser.

Cookies för statistik

För att kunna veta hur du interagerar med webbplatsen placerar vi cookies för att föra statistik. Dessa cookies anonymiserar personuppgifter.