- Integrationer
- Nyheter
Ta företagets telefoni till nästa nivå med våra smarta CRM-integrationer
Med en integration mellan ditt CRM-system och Telebyråns växel kan du höja servicenivån till dina kunder samtidigt som du underlättar för dina medarbetare att göra sitt jobb.
Att integrera ditt företags telefonsystem med ditt CRM-system har många fördelar. Med en integration mellan ditt CRM-system och Telebyråns växel kan du höja servicenivån till dina kunder samtidigt som du underlättar för dina medarbetare att göra sitt jobb. Det blir helt enkelt enklare när alla dina system fungerar tillsammans.
Vi vet att ditt företag har mycket på gång, så vi har gjort det till vårt uppdrag att göra det så enkelt som möjligt för dig att hantera dina kontakter.
Våra CRM Integrationer gör det möjligt för säljare och supportpersonal att effektivisera sina samtalsflöden, öka produktiviteten och spåra kunder genom hela kundresan från första kontakt till försäljning och support ärenden.
Integrera din telefoni med ditt CRM och få ett försprång gentemot dina konkurrenter.